• Mans Profils
lv

SIA ASPIRED aicina komandā.

SIA ASPIRED aicina komandā.

SIA “Aspired” – mūsdienīgs uzņēmums, kas specializējies interaktīvo eksponātu, mazsērijas detaļu un sensoru tehnoloģiju ražošanā – aicina darbā mārketinga speciālistu un pārdošanas speciālistu.

Mārketinga speciālists

Galvenie darba pienākumi:
  • uzturēt un attīstīt uzņēmuma zīmolu;
  • koordinēt uzņēmuma mārketinga plāna izstrādi un īstenošanu;
  • plānot, izstrādāt un īstenot reklāmas un informatīvās kampaņas;
  • nodrošināt interneta vietnes un sociālo tīklu satura plānošanu, izstrādi un aktualizēšanu;
  • plānot un kontrolēt mārketinga budžetu;
  • organizēt mārketinga pasākumus un veidot sadarbību ar citiem uzņēmumiem vai pakalpojuma sniedzējiem uzņēmuma piedāvāto pakalpojumu popularizēšanai.
Mēs sagaidām no kandidātiem:
  • izglītība un pieredze sabiedrisko attiecību specialitātē vai komunikāciju zinātnē;
  • mārketinga instrumentu pārzināšanu, labas zināšanas par aktuālajām mārketinga un sociālo tīklu tendencēm;
  • prasmi patstāvīgi pieņemt lēmumus;
  • spēju strādāt dinamiskos darba apstākļos, augstas organizatoriskās spējas, atbildības sajūtu un iniciatīvu;
  • teicamas komunikācijas un prezentācijas prasmes;
  • Pieredze e-komercijā tiks vērtēta kā priekšrocība
Piedāvājam:
  • Iespēju strādāt mūsdienīgā, dinamiskā darba vidē un veidot mārketingu globāliem produktiem;
  • sociālās garantijas;
  • bruto atalgojumu sākot no 1500 EUR/mēnesī;
  • darba līgumu uz nenoteiktu laiku.
CV un pieteikuma vēstuli gaidīsim līdz 2022. gada 17. novembrim e-pastā: toppersonals@gmail.com.

Pārdošanas speciālists

Galvenie darba pienākumi:
  • Patstāvīgu darbu ar darījuma attiecību uzturēšanu ar esošajiem klientiem, aktīvu jaunu klientu piesaisti, pārdodot uzņēmuma piedāvātos pakalpojumus un tehnoloģijas B2B klientiem Latvijā un ārvalstīs;
  • Prasmi patstāvīgi pieņemt lēmumus;
  • Profesionālu piedāvājumu sagatavošanu, nosacījumu un līgumu saskaņošanu;
  • Pārdošanas procesa plānošanu un organizēšanu;
  • Klientu datu bāzes pastāvīgu uzturēšanu;
  • Ikmēneša atskaišu sagatavošanu;
  • Spēju strādāt dinamiskos darba apstākļos, augstas organizatoriskās spējas, atbildības sajūtu un iniciatīvu.
Mēs sagaidām:
  • Vismaz 3 gadu pieredze B2B pārdošanā;
  • Prasmīgu produkta virzīšanu tirgū;
  • Pārdošanas un pārliecināšanas prasmes;
  • Prasme patstāvīgi organizēt savu darbu;
  • Teicamas komunikācijas un prezentācijas prasmes;
  • Spēju strādāt dinamiskos darba apstākļos, augstas organizatoriskās spējas, atbildības sajūtu un iniciatīvu;
  • Teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas gan mutvārdos, gan rakstībā;
Piedāvājam:
  • Iespēju strādāt mūsdienīgā, dinamiskā darba vidē, piedāvājot klientiem mūsdienīgas tehnoloģijas un pakalpojumus;
  • Sociālās garantijas;
  • Bruto atalgojumu sākot no 1500 EUR/mēnesī;
  • Darba līgumu uz nenoteiktu laiku.
CV un pieteikuma vēstuli gaidīsim līdz 2022. gada 17. novembrim e-pastā: toppersonals@gmail.com

Atbalsts





    Reģistrēties