Viktorīnu paredzēts rīkot klātienē Ventspils Augsto tehnoloģiju parka Nākotnes klasē, izmantojot dažādas interaktīvās tehnoloģijas un mūsdienīgas ierīces. Skolēniem tā būs iespēja ne tikai parādīt savas zināšanas un interesanti pavadīt laiku, bet arī iepazīt Nākotnes klasi kā mūsdienu prasībām atbilstošu mācību vidi.
Skolēni aicināti veidot komandas 4-6 cilvēku sastāvā. No katras skolas var pieteikties divas komandas. Katrā vecuma grupā spēle norisināsies divās kārtās. Skolēniem būs iespēja pierādīt savu erudīciju un zināšanas par Ventspili un Latviju dažādās jomās, piemēram, māksla un vēsture, uzņēmējdarbība, vides jautājumi u.c. Zinošākā komanda katrā vecuma grupā saņems balvas.
Lai palīdzētu sagatavoties spēlei, Nākotnes klase katru dienu savā Facebook lapā publicē vienu spēles jautājumu. Sekojot līdzi jaunākajām ziņām Nākotnes klases laika joslā, visiem interesentiem iespējams rosināt savu erudīciju un uzzināt kādus jaunus vai piemirstus faktus par Ventspili un Latviju.
Komandu pieteikšana spēlei iespējama tiešsaistē, apmeklējot ej.uz/ventspils_erudits un aizpildot tur atrodamo pieteikšanās anketu. Pieteikties var līdz 28. februārim, bet spēles norise paredzēta laikā no 7. līdz 11. martam Ventspils Augsto tehnoloģiju parkā.
Projekts tiek īstenots Ventspils valstspilsētas pašvaldības iestādes “Ventspils Kultūras centrs” Jauniešu brīvā laika pavadīšanas un aktīvas atpūtas veicināšanas projektu finansēšanas konkursa ietvaros. Projektu finansē Ventspils valstspilsētas pašvaldības dome.